Nikdo nemá rád čekání, proto je pro nás důležité, abyste objednané zboží měli doma co nejdříve. Dostupnost zboží při objednávání je v tomto případě rozhodující. Přečtěte si, jak poznat, že máme vybrané kolo nebo kus cyklo výbavy na Mojekolo doopravdy skladem, a že ho můžeme ihned expedovat.
Abyste měli jistotu, že k vám objednané zboží dorazí během pár dnů a nebudete muset čekat, než ho výrobce dopraví k nám do Česka, vybírejte jízdní kola, elektrokola a cyklodoplňky, u kterých svítí zelený údaj „Skladem“ (Viz č. 1 na obrázku níže). Toto zboží máme fyzicky v našem centrálním skladu nebo na některé z 9 kamenných prodejen a můžeme ho okamžitě expedovat. Pozornost věnujte i údaji o velikosti. K dispozici jsou pouze rozměry, u kterých svítí zelená fajfka (Viz č. 2 na obrázku níže).
Setkat se můžete i s dostupností „Skladem u dodavatele“. Takto označené položky jsou k dispozici ve skladech našich dodavatelů a mohou být do pár dnů u nás. Rádi se pokusíme objednat pro vás i kola a doplňky označené popiskem „Na dotaz“ (Viz č. 3 na obrázku výše). Toto zboží umíme poptat a zjistit jeho dostupnost. Dobu doručení však nelze garantovat a výrobce ji může měnit.
Zjišťovat můžete i dostupnost zboží na konkrétní prodejně Mojekolo. Stačí si rozkliknout daný produkt na webu a v detailu produktu u konkrétní velikosti kliknout na údaj "Skladem" (Viz č. 4 na obrázku dole). Z příkladu č. 5 (dole) pak vyčtete, že vybraná bunda v konkrétní velikosti je dostupná v centrálním skladu a na prodejně Praha 3 - Žižkov. Zboží tedy můžeme ihned expedovat, případně se na něj můžete na žižkovskou prodejnu zajít podívat.
Pamatujte však, že dostupnost na webu se může během dne měnit, stejně tak může vybraný kus na prodejně před vámi někdo koupit. Nelze tedy 100% garantovat, že požadované zboží na prodejně vždycky najdete. Garantovat ale můžeme, že vám náš personál vždycky rád pomůže s výběrem podobného zboží, které aktuálně dostupné je.
Údaj č. 5 (z obrázku výše) se vyplatí sledovat ještě z jednoho důvodu. Při objednávání více položek najednou se může stát, že veškeré vybrané zboží sice máme skladem, ale každý kus na jiné prodejně. Pak je třeba počítat s tím, že se doba pro vyřízení objednávky prodlouží. Musíme totiž nejdříve všechny jednotlivé produkty stáhnout z prodejen do centrálního skladu, tam vaši objednávku zkompletovat a teprve pak odeslat k vám domů.