Víkendová časovka – Speciální slevy už jen:

3
60 % (1×) Kód : 0150296

Plášť CONTINENTAL Race King Performance kevlar - 29x2.2

Nová generace nejoblíbenějšího XC pláště Continental Race King Tubeless Ready. Skvělá volba do lehčího až středně těžkého terénu s nízkým vzorkem a minimálním valivým odporem.

 
Zvolte variantu
 
  • 26x2.0 Na dotaz 919 Kč
  • 26x2.2 Skladem 919 Kč
  • 27.5x2.0 Skladem 919 Kč
  • 27.5x2.2 Skladem 919 Kč
  • 29x2.0 Skladem 919 Kč
  • 29x2.2 Skladem 919 Kč
Množství 1

Popis produktu

Nová generace nejoblíbenějšího XC pláště Continental Race King Tubeless Ready. Skvělá volba do lehčího až středně těžkého terénu s nízkým vzorkem a minimálním valivým odporem.

 

Rozměr: 29x2,0" (50-622) / 29x2,2" (55-622)
Technologie: Performance
Patka: kevlar - skládací
Směs: Pure Grip zajišťující odolnost, přilnavost a vysoký nájezd km
TPI: 3/180
Doporučený tlak: 50-65 PSI
Tubeless Ready - nová patka a bočnice = jednoduchý a perfektně utěsněný bezdušový systém
Shield Wall System - příčně tkaná nylonová látka v bočnici přidává excelentní odolnost proti defektu, nebo prořezání
Hmotnost: 655 g (29x2.0") / 748 g (29x2.2")

Technická specifikace

  • Provedení: Bezdušové
  • Hmotnost g: 740
  • Patka: kevlar
Výrobce si vyhrazuje právo na změnu a/nebo zlepšení designu a komponentů bez předchozího upozornění.

Dotazy

Máte nějaké otázky k tomuto produktu?
Obraťte se na nás. Rádi Vám poradíme.

Ra

Dotaz k produktu

před rokem |  Radek  | k variantě Plášť CONTINENTAL Race King Performance kevlar - 29x2.0

Dobrý den.
Chtěl bych se zeptat, jestli je možné ho nasadit i s duší. Předem děkuji za odpověď.

 

CONTINENTAL Race King II 29 Performance kevlar

před rokem |  obchod@mojekolo.cz

Dobrý den, samozřejmě ho můžete používat i s duší. Bezdušový znamená, že lze použít i bez duše s bezdušovým tmelem.

Recenze

60 %
0x
0x
1x
0x
0x
CZ
3

před 2 měsíci |  Ctirad Z.  | k variantě Plášť CONTINENTAL Race King Performance kevlar - 29x2.2

jede podle předpokladů, vhodné na suché tratě

obtížně se nasazuje. uvidíme jak při defektu v terénu.