Novinka
Kód : LSBUA370

LAPIERRE Spicy CF 6.9 Crimson Red Glossy - S

LAPIERRE Spicy CF je enduro kolo, které díky nastavitelné kinematice High Pivot a Low Pivot a volbě 29" nebo Mullet kol nabízí maximální výkon jak na závodech, tak v bike parku.

141 990 Kč
Vývoj ceny
-8%
129 990 Kč
107 430 Kč bez DPH
Doprava zdarma
 
Zvolte variantu
 
  • XS (152-164 cm) Na dotaz 129 990 Kč
  • S (163-172 cm) Na dotaz 129 990 Kč
  • M (170-182 cm) Na dotaz 129 990 Kč
  • L (180-190 cm) Na dotaz 129 990 Kč
  • XL (188-198 cm) Na dotaz 129 990 Kč
Množství 1
Zdvih přední
180 mm Zdvih přední
Zdvih zadní
180 mm Zdvih zadní
Počet rychlostí
1x12 Počet rychlostí
Materiál
Karbon Materiál
Velikost kol
29/27,5 Velikost kol

Popis produktu

Nová Spicy CF lze shrnout následovně:
• 1 rám - 2 použití: Enduro závody nebo Bike Park
• 2 kinematiky: High Pivot (HP) nebo Low Pivot (LP)
• 4 konfigurace: HP nebo LP, 29’’ nebo Mullet

 

Proč dvě různé polohy zadní stavby?
Poloha upevnění zadní stavby ovlivňuje kinematiku a trajektorii zadního kola při kompresi. Při stejném nárazu se zadní kolo v poloze High Pivot pohybuje dozadu, takže do překážky 'narazí' méně. Pomocná řetězová kladka je pak nutná k omezení zpětného rázu do pedálů – tzv. kickback.
V poloze Low Pivot se zadní trojúhelníková část pohybuje méně dozadu. Umožňuje jezdci vrátit se k obvyklejší konfiguraci, bez kladky a s větší účinností šlapání.

 

Následování evoluce
Enduro závody jsou čím dál náročnější a Lapierre enduro jezdci z týmu Lapierre Zipp Collective pomáhali s vývojem nového rámu. Enduro etapy se skládají z náročných sjezdových části a také z částí se zaměřením na šlapání, ale očekávání jezdců jsou stejná: být v souladu se svým kolem 1:1 ve všech situacích, podávat dobré výkony a užívat si jízdu.

Poloha HIGH PIVOT
Zlepšená stabilita. Odpružení orientované na sjezd. Optimalizováno pro Enduro závody s větším podílem sjezdových částí

Vliv na odpružení
VYSOKÁ HODNOTA ANTISQUAT - Minimalizuje pokles odpružení při zrychlení
VYSOKÁ HODNOTA ANTIRISE - Poskytuje větší stabilitu při brzdění

Poloha LOW PIVOT
Zlepšená dynamika. Univerzální odpružení. Optimalizováno pro Enduro závody s větším podílem šlapání

Vliv na odpružení
NÍZKÁ HODNOTA ANTISQUATU - Větší efektivita šlapání
NÍZKÁ HODNOTA ANTIRISE - Odpružení, které volně funguje při brzdění a je pohodlnější při brzdění

 

Geometrie
Geometrie nového Spicy CF se oproti předchozí generaci výrazně vyvinula, zejména ve čtyřech klíčových oblastech:

ÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY – Stejně jako u všech posledních modelů byl úhel sedla narovnán na 78°, což přináší těžiště jezdce dopředu a zlepšuje polohu pro šlapání do kopce.

REACH – Obvyklým důsledkem strmějšího úhlu sedla je kratší horní trubka, která je částečně kompenzována delším dosahem, aby se udržela hmotnost na přední části kola a zachovalo se dobré rozložení hmotnosti. To je také výhodné pro stabilitu a snadnost použití při vysokých rychlostech.

ÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY – Úhel hlavové trubky sleduje vývoj zdvihu předního kola (+10 mm) s otevřenějším úhlem, který se přizpůsobuje 180 mm vidlice. Tento požadavek přišel také od jezdců týmu Lapierre Zipp Collective, kteří hledali větší stabilitu a přesnost pro rychlé zatáčky a sjezdy.

VÝŠKA BB (STŘEDU) – cílem bylo najít správnou rovnováhu mezi co nejnižší světlou výškou pro čistý výkon a potřebou enduro horského kola vyhnout se kontaktu se zemí při každém restartu, v závislosti na drsnosti terénu. Nakonec je jen 3 mm vyšší, ale kompenzuje extra zdvih.

Pocit lehkosti není jen otázkou hmotnosti, ale je z velké části diktován uspořádáním karbonových vláken a konceptem Gravity Logic Project. Tlumič je nyní umístěný ještě níže a uprostřed kola, zvyšuje pocit neutrality a rovnováhy, zejména při skocích. Integrovaná schránka na nářadí (s ochranným krytem) ve spodní části dolní rámové trubky posiluje GLP filozofii s nízkým těžištěm.

 

Skákejte vysoko a buďte volní
Od roku 2007, kdy byl uveden první model Spicy, je cílem společnosti Lapierre vytvořit kolo určené pro enduro a závody. Horské kolo, které je rychlé, živé, přesné a rezolutní při sjezdech, ale zároveň je ve shodě s filozofií společnosti Lapierre: Jezdit dobře, aby bylo možné dosáhnout dalšího sjezdu co nejrychleji a nejsnadněji.

Technická specifikace

  • Rok: 2026
  • Rám: carbon, Boost 110/148, disc brake Post Mount, Travel: 172mm
  • Materiál: Karbon
  • Vidlice: RockShox ZEB, air, Travel: 180mm, aluminum shaft 1 1/8" - 1 1/2" tapered, 15 x 110mm thru-axle Boost
  • Zdvih přední: 180 mm
  • Tlumič: RockShox Vivid Select, air
  • Zdvih zadní: 180 mm
  • Hlavové složení: Acros ICR Top cup / bottom BlockLock ZS56/ZS56, Semi-Integrated
  • Přehazovačka: Sram Eagle 70, 12-speed
  • Řazení: Sram Eagle 70 T-Type, Trigger shifter
  • Počet rychlostí: 1x12
  • Kazeta: Sram XS 1270 T-Type 10-52t 12s
  • Řetěz: Sram Eagle 70
  • Kliky: Sram Eagle 70, aluminium
  • Brzdy: Sram Maven Base, aluminium, 200mm
  • Brzdové páky: Sram Maven Base Shift-Brake-Lever
  • Přední náboj: XLC HF-M55m 15x110 mm
  • Zadní náboj: XLC HR-M55, 12x148 mm, HG
  • Ráfky: XLC WR-M49 SL Disc 30/622 32H 6,5 mm Valve / XLC WR-M47 SL Disc 30/584 32H 6,5 mm Valve
  • Pláště: Continental Kryptoptal F, 60-622 / Continental Kryptotal R, 60-584
  • Špice: Steel Black
  • Sedlovka: JD YSI 60, telescope, 125mm, aluminium
  • Sedlo: Prologo Proxim Nembo
  • Představec: XLC ST-M50, A-head
  • Řídítka: XLC HB-M34 800mm
  • Gripy: XLC Gravity Grip
  • Pedály: XLC PD-M29 aluminium
  • Velikost kol: 29/27,5
  • Výška od: 163 cm
  • Výška do: 172 cm
  • Barva: červená
  • Osa středová: Sram DUB BSA, BSA
Výrobce si vyhrazuje právo na změnu a/nebo zlepšení designu a komponentů bez předchozího upozornění.
Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 129 990 Kč

Dotazy

Máte nějaké otázky k tomuto produktu?
Obraťte se na nás. Rádi Vám poradíme.

Recenze

Tento produkt zatím nemá žádné hodnocení.