Sleva
Kód : LRERA390

LAPIERRE XRM 6.9 Ocher Matt - S

  • LAPIERRE XRM 6.9 Ocher Matt
  • LAPIERRE XRM 6.9 Ocher Matt
  • LAPIERRE XRM 6.9 Ocher Matt
  • LAPIERRE XRM 6.9 Ocher Matt
  • LAPIERRE XRM 6.9 Ocher Matt
  • LAPIERRE XRM 6.9 Ocher Matt

LAPIERRE XRM bravurně kombinuje špičkovou technologii s výjimečným designem do cross country stroje v maratonské variantě s vyššími zdvihy a revoluční kinematikou zadní stavby.

114 990 Kč
Vývoj ceny
-13%
99 990 Kč
82 636 Kč bez DPH
Doprava zdarma
 
Zvolte variantu
 
  • M (168-178 cm) Skladem 1 ks Zjistit dostupnost 99 990 Kč

Prodej ukončen Vybrat alternativu

Alternativy k LAPIERRE XRM 6.9 Ocher Matt - S Nevyhovují vám alternativy? Vybírejte z celé nabídky

114 990 Kč 161 990 Kč Doprava zdarma
  • Hmotnost kg: 16 kg
  • Rok: 2025
  • Zdvih přední: 160 mm
  • Zdvih zadní: 140 mm
114 990 Kč 143 990 Kč Doprava zdarma
  • Hmotnost kg: 14.9 kg
  • Rok: 2025
  • Zdvih přední: 150 mm
  • Zdvih zadní: 140 mm
117 990 Kč 128 990 Kč Doprava zdarma
  • Rok: 2026
  • Zdvih přední: 180 mm
  • Zdvih zadní: 180 mm
119 990 Kč 145 990 Kč Doprava zdarma
  • Hmotnost kg: 15.7 kg
  • Rok: 2024
  • Zdvih přední: 160 mm
  • Zdvih zadní: 150 mm
Zdvih přední
120 mm Zdvih přední
Zdvih zadní
110 mm Zdvih zadní
Počet rychlostí
1x12 Počet rychlostí
Materiál
Karbon Materiál

Popis produktu

Vydejte se na vzrušující cestu přes drsné XC/DC tratě a dobývejte stezky s nepřekonatelnou přesností a kontrolou. Vytvořený k tomu, aby zvýšil vaše dovednosti a zážitek, LAPIERRE XRM bravurně kombinuje špičkovou technologii s výjimečným designem a dokonalý pocit z jízdy doplňuje pohodlné uzamykání obou tlumičů z řídítek a super tichý chod.

·         Pokročilý systém odpružení Flex Pivot: Zadní stavba bez čepu u osy zadního kola pro nižší hmotnost rámu

·         Zamykání obou tlumičů z řídítek

·         Moderní a sportovní XC/DC geometrie, 120 mm zdvih / zadní 110 mm

·         Kratší reach a úhel hlavové trubky 67°

·         Super kompaktní a lehké vahadlo

·         Lehké vodítko řetězu zabraňuje spadnutí řetězu

·         Gumová ochrana řetězové vzpěry

·         Příprava na dva košíky

Flex Pivot – to je kinematika zadní stavby, kde absence čepu zadní stavby u osy zadního kola dovoluje nižší hmotnost rámu a nižší nároky na údržbu. O správný chod v kompresi se starají speciálně navržené, flexibilní, sedlové vzpěry. Širší řetězové vzpěry se pak postarají o tuhost a přesnost ve stoupáních. Sedlové vzpěry jsou navrženy tak, aby byly (bez zatížení jezdcem) pod mírným napětím, a dosáhly neutrální polohy při 26% sagu, bez ohledu na váhu jezdce. Tento systém vyžaduje pouze polovinu pohybu oproti podobným konstrukcím, což vede k hladké a efektivní jízdě. Umístění tlumiče pod horní rámovou trubku snižuje namáhání rámu a zároveň umožňuje montáž dvou košíků na láhve. Vysoko umístěný hlavní čep u středového složení eliminuje efekt „kick back“ během komprese. Odpružení tak neovlivňuje napětí řetězu při stlačení, což zajišťuje stabilní a efektivní platformu pro šlapání. Bonusem je teleskopická sedlovka se zdvihem 100 mm (S,M) / 125 mm (L,XL), která bude cenným pomocníkem při zdolávání technických a prudkých sjezdů.

V nabídce pro rok 2025 je celkem 6 úrovní osazení, v 8 barevných provedeních. Z toho 3 nejvyšší modely (9.9 / 10.9 / SE) nabízí lehčí rám s označením UD SLi. Závazek značky Lapierre k redukci hmotnosti je patrný v samotné konstrukci modelu XRM. Využití jednosměrných karbonových vláken Torayca a precizní skladba více než 300 vrstev karbonu na rám zajišťuje lehkou, ale pevnou strukturu. Rámy jsou formovány pomocí tuhého polypropylenového jádra, které optimalizuje kompresi vláken a odstraňuje přebytečnou pryskyřici, což vede k výraznému snížení hmotnosti. Model XRM je k dispozici ve dvou variantách karbonového provedení – standardním a špičkovém UD SLI Team, přičemž druhá, lehčí varianta nabízí hmotnost samotného rámu pouhých 1 772 g a určitě osloví jezdce hledající maximální výkon.

Hmotnosti rámů:

·         XRM standard - Samotný rám: 1 970 g

·         XRM UD SLI - Samotný rám: 1 772 g

·         XRM standard - Rámová sada (včetně tlumiče, ložisek a šroubů): 2 236 g

·         XRM UD SLI - Rámová sada (včetně tlumiče, ložisek a šroubů): 2 038 g

 

 

Videa produktu

Technická specifikace

  • Rok: 2026
  • Rám: XR full Carbon 110mm travel 29", pressfit, boost, metric, Thru axle
  • Materiál: Karbon
  • Vidlice: FOX 34 Float SC P-S SC Grip Remote 120mm
  • Zdvih přední: 120 mm
  • Tlumič: FOX Float P-Se Remote up, 210*55mm
  • Zdvih zadní: 110 mm
  • Hlavové složení: FSA Integrated 1.5ZS IS-2 /42/ACB hidden set
  • Přehazovačka: Shimano Deore XT 12s Shadow +
  • Počet rychlostí: 1x12
  • Kazeta: Shimano Deore 10-51T 12s
  • Řetěz: Shimano Deore 12s
  • Kliky: Shimano MT612 32T 170mm (S), 175mm (M, L, XL)
  • Středové složení: Shimano MT800 Press Fit
  • Brzdy: Shimano MT410 180/160
  • Zapletená kola: Shimano MT400 hubs / Mavic XC 425 disc alloy rims / Shimano MT400 hubs / Mavic XC 425 disc alloy rims
  • Plášť přední: Maxxis ARDENT RACE EXO 29X2.35 60TPI TLS ready/REKON RACE EXO TR 29*2,35
  • Plášť zadní: Maxxis ARDENT RACE EXO 29X2.35 60TPI TLS ready/REKON RACE EXO TR 29*2,35
  • Sedlovka: Lapierre dropper, Ø: 31.6mm, travel 100mm (S,M), 130mm (L,XL)
  • Sedlo: Fizik Argo Vento X 140mm
  • Představec: Lapierre AL6061 alloy, -6°, Ø: 31.8mm, L: 60mm (S,M), 70mm (L,XL)
  • Řídítka: Lapierre Thirty One 6061DB, Width: 760mm, Rise: 15mm, Ø: 31.8mm
  • Gripy: Lapierre grips anodized, S/M: small diameter, L/XL: large diameter
  • Pedály: XLC by VP VPE-527
  • Výška od: 150 cm
  • Výška do: 170 cm
  • Barva: Oranžová
Výrobce si vyhrazuje právo na změnu a/nebo zlepšení designu a komponentů bez předchozího upozornění.
Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 99 990 Kč

Dotazy

Máte nějaké otázky k tomuto produktu?
Obraťte se na nás. Rádi Vám poradíme.

Recenze

Tento produkt zatím nemá žádné hodnocení.