Vážení zákazníci, prosíme vás o trpělivost, děláme maximum pro to, abychom doručili vaše objednávky a vyřídili vaše dotazy co nejdříve. Děkujeme za pochopení.
  16. 04. 2020

Aktuální informace k vyřizování a doručování objednávek

Vážení zákazníci, 

v současné době evidujeme vysoký nárůst objednávek, e-mailových i telefonických dotazů a zákazníků v našich kamenných prodejnách. Zároveň došlo k přetížení přepravních služeb, které často odmítají přebírat všechny nachystané objednávky k doručení.

To vše způsobuje až několikadenní zpoždění v doručení zboží z vašich objednávek. Děláme maximum pro to, abychom vaše objednávky vyřídili v co nejkratším termínu. Momentální doba dodání zboží skladem je z výše uvedených důvodů obvykle 3-5 pracovních dnů. 

Pokud máte dotaz ke své objednávce nebo ke zboží, prosíme o trpělivost s vyřízením vašeho e-mailu. Může se stát, že vám odpovíme se zpožděním v řádu několika dnů nebo se vám hned nepodaří dovolat na informační linku. Nemusíte však mít o své objednávky obavy. Nastal-li by nějaký problém s dodáním zboží, budeme vás neprodleně informovat. V opačném případě vám objednávka dorazí, jakmile to jen bude možné.

Předem se omlouváme za případné komplikace při zpracování a vyřízení vaší objednávky.

Děkujeme vám za pochopení a trpělivost.

Tým MOJEKOLO

Mojekolo Kravaře