MERIDA používá tyto technologie:
  • Flip-flop Head
    Flip-flop Head Hlavním cílem aero kola je poskytnout co nejlepší možné výsledky z hlediska aerodynamiky. V případě modelů MERIDA je hned na druhém místě maximální schopnost adaptovat se jezdci. Protože i sebelepší výsledky z aerodynamického tunelu jsou zbytečné, pokud jezdec na kole nezaujme optimální pozici a produkuje tak zbytečně velký odpor vzduchu. Díky sedlovce s upínacím mechanizmem Flip-Flop Head na modelech REACTO a WARP TT je možné optimálně nastavit sklon i pozici sedla.
  • Integrated Clamp
    Integrated Clamp Navrhování špičkových prostředků pro závodníky World Tour je podobný práci týmu formule 1. Každý, i nejmenší detail může ve výsledku znamenat několik rozhodujících sekund. Proto je integrovaná sedlová objímka našich modelů REACTO a WARP TT mnohem více než pouhý vizuální detail: tento speciální způsob upnutí sedlovky efektivně minimalizuje turbolence na konci horní rámové trubky a tím šetří důležité energetické zásoby jezdce.
  • NACA Fastback
    NACA Fastback Speciálně navrhnutý profil trubek NACA Fastback našich modelů REACTO a WARP TT je založený na vyhodnocení dat, které byly získány při komplexních testech v aerodynamickém tunelu (s figurínou jezdce i bez). Především na spodní rámové trubce, sedlovce a trubkách horní zadní stavby se ukázal kapkovitý profil trubek se seříznutým koncem jako optimální. Tím se dosáhla ideání kombinace klíčových faktorů: tuhosti a aerodynamiky.
  • Di2 Ready
    Di2 Ready Podobně jako profesionální jezdci World Tour, stále více silničních cyklistů sází na elektronické systémy řazení Shimano Di2, které jsou charakterizované vysokou spolehlivostí a efektivní funkčností bez námahy. Kola a rámy se symbolem Di2 Ready jsou optimálně připravené na instalaci této technologie - speciálně z hlediska možnosti upevnění baterie pod spodní zadní satvbou nebo v sedlovce.
  • Anti Wrinkle systém
    Anti Wrinkle systém 3D silikonové vložky odstraněné po ukončení výrobního procesu zvyšují kvalitu vnitřního povrchu karbonového rámu. Čím hladší (bez vrásek) je vnitřní povrch rámu, tím tužší a odolnější je celá konstrukce.
  • Carbon-Fork
    Carbon-Fork Ultralehká karbonová vidlice s designem pro integrované hlavové složení výborně pohlcuje vibrace a podstatně zvyšuje jízdní komfort a přesnost řízení.
  • Vnitřní vedení lanek
    Vnitřní vedení lanek Lanka zadní brzdy a přehazovačky jsou elegantně skryté uvnitř rámu. Dík šikovným detailům bylo sníženo tření a zjednodušená montáž.
  • Down-Tube Exit
    Down-Tube Exit Zadní odpružení často způsobuje problémy s vedením bowdenů zadního řazení (např. poškrábání laku rámu, těžší chod lanka, samovolné přeřazení), které jsou způsobeny pohybem zadní stavby. Díky velkému otvoru pro lanka ve spodní rámové trubce dává Down Tube Exit sbohem nepraktické manipulaci s vnitřně vedenými lanky.
  • Nano Matrix Carbon
    Nano Matrix Carbon Použití revolučního vytvrzovacího materiálu Nano-Matrix v kombinaci s nejlepší mi karbonovými vlákny Toho IM-600 High-Modulus zvyšuje tuhost karbonových rámů a jejich odolnost na průraz až o 40%.

Newsletter Nenechte si ujít nové modely, akční nabídky a slevy.