GT používá tyto technologie:
  • 27.5 / 650B
    27.5 / 650B Stále znovu a znovu naše testování dokazovalo, že pro naši celoodpruženou platformu Angle Optimized Suspension je ideální velikost kol o rozměru 27,5 palců(650B).
  • TRIPLE TRIANGLE™
    TRIPLE TRIANGLE™ Kratší zadní stavba, tužší a širší zadní trojúhelník = více tuhosti, pohodlí a efektivity.
  • KÓNICKÁ HLAVA 1 1/8” × 1 1/2”
    KÓNICKÁ HLAVA 1 1/8” × 1 1/2” Stejná tuhost a přesnost řízení jako u široké hlavové trubky downhillových kol, snížení hmotnosti.
  • HYDROFORMING
    HYDROFORMING Optimalizování tvaru trubek pro maximální odlehčení a zesílení rámu.
  • ANGLE OPTIMIZED SUSPENSION
    ANGLE OPTIMIZED SUSPENSION Použili jsme vysoko umístěný hlavní čep pro optimální pohlcování rázů od terénu a omezili nevýhody takového řešení naším PathLinkem, který neutraliuje tyto problémy a eliminuje zpětný tah řetězu při pohybu zadního kola při pružení. Celý systém je umístěn ve spodní části rámu k získání co nejnižšího těžiště, což přináší hbité řízení a komfort jaký jste ještě nezažili.
  • FOC ULTRA™
    FOC ULTRA™ Minimalistický přístup k tvorbě rámů. Maximum kvality, minimum vrstev. Dostatečně odolné pro Zaskary, dostatečně lehké pro silniční GTR. Směs karbonových vláken SPEED BLEND s nejvyšším podílem hi-modulus vláken. Nejnižší hmotnost, ale mimořádná tuhost rámu. Tato směs zároveň odstraňuje problém nízké odolnosti rámu, který je typický pro podobné konstrukce.
  • SPEED METAL™
    SPEED METAL™ Dostatečně tuhé pro Zaskar, dostatečně lehké pro silniční GTR. Nejlepší slitiny duralu, které kdy GT používalo.
  • INDEPENDENT DRIVETRAIN™
    INDEPENDENT DRIVETRAIN™ Technologie I-Drive zajišťuje stejnou vzdálenost mezi středovým složením a zadním nábojem v celé dráze pohybu kola. Ať se zadní kolo pohybuje jakkoliv, nepřitahuje řetěz, kliky ani pedály proti šlapání. Výsledek? Jezdec je chráněn před zpětnou vazbou pedálu vyvolanou odpružením a zlepší se účinnost šlapání.

Newsletter Nenechte si ujít nové modely, akční nabídky a slevy.