CANNONDALE

CANNONDALE používá tyto technologie:
  • Speed SAVE
    Speed SAVE Závodní zaměření. Konstrukce SPEED SAVE je zaměřena na vysoký výkon, obdobně jako odpružení na monopostech formule 1. Tato technologie není navržena pouze proto, aby učinila kolo komfortnějším, ale především s cílem podpořit jeho rychlost. Proto je kladen velký důraz na nízkou hmotnost a vysokou torzní tuhost. Řešení SPEED SAVE takto pomáhá umocnit lehkost a rychlost jízdy, zlepšit schopnosti akcelerace a zároveň přispět k rychlejšímu a přesnějšímu ovládání bez negativního dopadu na přenos síly.
  • BallisTec Hi-Mod karbon
    BallisTec Hi-Mod karbon Používáme vysoko-pevnostní (High Strength) a vysoce odolnou (High Impact) pryskyřici, jaká se používá například při výrobě baseballových pálek. Je lehká, pevná a uzpůsobená tak, aby odolala tisícům cyklů namáhání. Následně kombinujeme uhlíková vlákna a tuto pryskyřici ve vrstvách, aby se maximalizovaly anizotropní (směrově specifické) vlastnosti vláken. To činí výslednou karbonovou strukturu mimořádně lehkou, pevnou a schopnou absorbovat velké silové působení bez dopadu na strukturální integritu.
  • SAVE
    SAVE Každodenní jízda na silnicích rozličné kvality. To nejlepší z naší technologie SAVE, uzpůsobené použití na fitness, horských a městských kolech. Ať již seskakujete z obrubníku, překonáváte rozbité silniční úseky, uhýbáte překážkám v ulicích města nebo stíháte čelo pelotonu při terénních závodech. Konstrukce SAVE je navržena tak, aby redukovala důsledky nárazů, pomohla šetřit vaši energii, tlumila nežádoucí vibrace a posílila jízdní komfort.
  • 1,5 Head Tube
    1,5 Head Tube 1,5 palcová hlavová trubka, kterou používáme u většiny našich modelů, zajišťuje co nejvyšší tuhost kola.
  • SmartForged Alloy
    SmartForged Alloy Komplexní mix hydroformování, mechanického tvarování, zeslabování, dvojitého svařování a tepelného zpracování. SmartForming je nejvyspělejší technologie zpracování duralu na světě a přináší lehčí a pevnější rámy.
  • Zadní stavba Zero Pivot
    Zadní stavba Zero Pivot Naše zadní stavba díky inovativní karbonové konstrukci dokáže nabídnout takovou boční a torzní tuhost, kterou žádné řešení pomocí čepu nemůže dostáhnout a zároveň jsme eliminovali váhu nepotřebných ložisek. Prostě čistá evektivita.
  • Pevné osy ECS-TC
    Pevné osy ECS-TC Systém ECS-TC (Enhanced Center Stiffness - Torsion Control) redukuje flexi v čepech a přepákování. 15 mm duté osy jdou skrz celý hlavní čep a přepákování tlumiče a jsou uchyceny na obou stranách. Toto řešení výrazně navyšuje torzní tuhost rámu, okamžitou odezvu a kontrolu nad kolem.
  • Vidlice Lefty
    Vidlice Lefty Nová Lefty je lehčí, pevnější, tužší a má hladší chod. Nejlepší model SPEED Carbon XLR, váží neuvěřitelných 1250 g. Přitom naše nejtěžší vidlice Lefty, která se s hmotností zastavila na hodnotě 1445 g, je lehčí než většina nejlehčích závodních vidlic na trhu.
  • Integrovaná přední část SI
    Integrovaná přední část SI Vidlice Lefty je lehčí, tužší a má lepší chod než jakákoli jiná 29p vidlice na trhu. Pokud ji zkombinujete s naším OPI nastavitelným představcem vytvoříte prvotřídní celek. Maximální kontrola nad řízením, minimální váha.

Newsletter Nenechte si ujít nové modely, akční nabídky a slevy.