Zobrazit menu
Doprava zdarma

Katalogové číslo: M49850

Běžná cena
178 990 Kč
105 990 Kč
Naše cena s DPH
Zvolte variantu:
S 51 cm   MERIDA Warp TRI 7000-E - S - 51 cm Skladem u dodavatele Očekáváme za 2 dny
Na splátky již od 10 599 Kč měsíčně Využijte splátkovou kalkulačku

Popis zboží

Časovka je Formulí 1 silničních závodů – a to nejen kvůli tomu, že použité stroje jsou nejpropracovanější dopravní prostředky, jaké kdy uvidíte. UCI totiž vydává podobně přísný soubor pravidel pro technický vývoj jako FIA u Formule 1. Přesto byli inženýři MERIDY schopni vytvořit opravdu mistrovský kousek: WARP TT.

Technologie

  • Nano Matrix Carbon
    Nano Matrix Carbon Použití revolučního vytvrzovacího materiálu Nano-Matrix v kombinaci s nejlepší mi karbonovými vlákny Toho IM-600 High-Modulus zvyšuje tuhost karbonových rámů a jejich odolnost na průraz až o 40%.
  • Carbon-Fork
    Carbon-Fork Ultralehká karbonová vidlice s designem pro integrované hlavové složení výborně pohlcuje vibrace a podstatně zvyšuje jízdní komfort a přesnost řízení.
  • Vnitřní vedení lanek
    Vnitřní vedení lanek Lanka zadní brzdy a přehazovačky jsou elegantně skryté uvnitř rámu. Dík šikovným detailům bylo sníženo tření a zjednodušená montáž.
  • Down-Tube Exit
    Down-Tube Exit Zadní odpružení často způsobuje problémy s vedením bowdenů zadního řazení (např. poškrábání laku rámu, těžší chod lanka, samovolné přeřazení), které jsou způsobeny pohybem zadní stavby. Díky velkému otvoru pro lanka ve spodní rámové trubce dává Down Tube Exit sbohem nepraktické manipulaci s vnitřně vedenými lanky.
  • Anti Wrinkle systém
    Anti Wrinkle systém 3D silikonové vložky odstraněné po ukončení výrobního procesu zvyšují kvalitu vnitřního povrchu karbonového rámu. Čím hladší (bez vrásek) je vnitřní povrch rámu, tím tužší a odolnější je celá konstrukce.
  • Di2 Ready
    Di2 Ready Podobně jako profesionální jezdci World Tour, stále více silničních cyklistů sází na elektronické systémy řazení Shimano Di2, které jsou charakterizované vysokou spolehlivostí a efektivní funkčností bez námahy. Kola a rámy se symbolem Di2 Ready jsou optimálně připravené na instalaci této technologie - speciálně z hlediska možnosti upevnění baterie pod spodní zadní satvbou nebo v sedlovce.
  • Flip-flop Head
    Flip-flop Head Hlavním cílem aero kola je poskytnout co nejlepší možné výsledky z hlediska aerodynamiky. V případě modelů MERIDA je hned na druhém místě maximální schopnost adaptovat se jezdci. Protože i sebelepší výsledky z aerodynamického tunelu jsou zbytečné, pokud jezdec na kole nezaujme optimální pozici a produkuje tak zbytečně velký odpor vzduchu. Díky sedlovce s upínacím mechanizmem Flip-Flop Head na modelech REACTO a WARP TT je možné optimálně nastavit sklon i pozici sedla.
  • Integrated Clamp
    Integrated Clamp Navrhování špičkových prostředků pro závodníky World Tour je podobný práci týmu formule 1. Každý, i nejmenší detail může ve výsledku znamenat několik rozhodujících sekund. Proto je integrovaná sedlová objímka našich modelů REACTO a WARP TT mnohem více než pouhý vizuální detail: tento speciální způsob upnutí sedlovky efektivně minimalizuje turbolence na konci horní rámové trubky a tím šetří důležité energetické zásoby jezdce.
  • NACA Fastback
    NACA Fastback Speciálně navrhnutý profil trubek NACA Fastback našich modelů REACTO a WARP TT je založený na vyhodnocení dat, které byly získány při komplexních testech v aerodynamickém tunelu (s figurínou jezdce i bez). Především na spodní rámové trubce, sedlovce a trubkách horní zadní stavby se ukázal kapkovitý profil trubek se seříznutým koncem jako optimální. Tím se dosáhla ideání kombinace klíčových faktorů: tuhosti a aerodynamiky.
  • Modular Cockpit
    Modular Cockpit S modelem WARP TT vkládá tým LAMPRE-MERIDA svoji důvěru absolutnímu specialistovi. Aby měl jezdec na kole lepší pozici, umožňuje vlastní konstrukce značky MERIDA Modular Head prodloužit efektivní délku horní rámové trubky pomocí speciálních vložek (30 resp. 60 mm). V kombinaci s variabilními možnostmi nastavení opěrek pro ruce i pro aero nástavce, nastavitelnou délkou představce a integrací systému Di2, pouze znásobuje Modulární kokpit modelu WARP TT možnosti individuálního nastavení.
Rok 2015
Rám Warp Tri CF2
Vidlice Warp Tri-direct-E
Přehazovačka Shimano Ultegra SS Di2
Přesmykač Shimano Ultegra D Di2
Řazení Shimano Ultegra TT [Di2] remote
Brzda přední Shimano Ultegra-direct
Brzda zadní Merida Direct R
Brzdové páky intergované
Kliky Rotor Flow noQ 54-42
Středové složení intergované
Hlavové složení Attached
Kazeta Shimano CS-6800-11 11-25
Řetěz Shimano 11s
Řídítka FSA KO-MIC-Si base+aero clip
Představec Profile Aeria
Sedlovka Warp Aero carbon
Sedlo Prologo Nago Evo Tri40 STN
Objímka Attached
Omotávka Merida Road Pro 3D
Plášť přední Continental Grand Prix 4000S 25 KV
Plášť zadní Continental Grand Prix 4000S 25 KV
Zapletená kola Profile carbon F58/R78
Počet rychlostí 22
Hmotnost 8,75 kg

Newsletter Nenechte si ujít nové modely, akční nabídky a slevy.