Zobrazit menu
Doprava zdarma

Katalogové číslo: 15OT7X180

Běžná cena
64 990 Kč
40 990 Kč
Naše cena s DPH
Varianty:
M 18"   MERIDA One-Twenty 7.XT Edition - M - 18" Na objednávku Dostupnost na dotaz

Vyprodáno, zboží již nelze objednat.

Na splátky již od 4 099 Kč měsíčně Využijte splátkovou kalkulačku

Technologie

  • Prolite 66
    Prolite 66 Hliníkový rám vyrobený ze třikrát zeštíhlovaných trubek z prvotřídní slitiny hliníku Prolite 66.
  • X-Taper hlavová trubka
    X-Taper hlavová trubka Kuželovitá hlavová trubka s horním ložiskem standartně 1 1/8 rozšiřující se na širokou základnu spodního 1.5 ložiska. V kombinaci s adekvátní vidlicí se stejně kuželovitým krkem přispívá k vyšší pevnosti rámu.
  • Lock-Out
    Lock-Out V prudkých výjezdech nebo na asfaltových cestách můžete zamknout odpruženou vidlici otočením páčky Lockoutu umístěné v korunce vidlice.
  • TFS (Techno forming system)
    TFS (Techno forming system) Hliníkový rám s trojrozměrným tvarem horní a dolní rámové trubky, vyrobený pomocí Technoformingu z tepelně upravené hliníkové slitiny 6061.
  • Smooth-Welding
    Smooth-Welding Merida vyvinula originální technologii svařování, které umožňuje vytvářet hladké a čisté sváry bez oslabování pevnosti rámu dodatečným broušením a leštěním.
  • Post mount disc
    Post mount disc Kotoučová brzda je přímo upevněná na zadní stavbu rámu a tím je ulehčeno nastavení brzd.
  • 2x10
    2x10 Závodní řazení, u kterého není potřeba používat přední řazení tak často jako u trojpřevodníků. To snižuje ztrátu síly a redukuje riziko zaseknutí řetězu.
  • 12x142 Thru Axle
    12x142 Thru Axle 12mm pevná oska se šířkou 142 mm. Zvyšuje tuhost a zajišťuje ideální pozici brzdového kotouče. Nevyžaduje žádné nářadí při demontáži kola.
  • M.O.R.E. - Merida Optimized Ride Engineering
    M.O.R.E. - Merida Optimized Ride Engineering Celoodpružený rám s kinematikou dokonale uzpůsobenou všem single-pivot systémům. Všechny rámy postavené s využitím M.O.R.E. poskytují perfektní kinematiku z hlediska citlivosti a hnací neutrality stejně ve všech velikostech.
  • Vnitřní vedení lanek
    Vnitřní vedení lanek Lanka zadní brzdy a přehazovačky jsou elegantně skryté uvnitř rámu. Dík šikovným detailům bylo sníženo tření a zjednodušená montáž.
  • Down-Tube Exit
    Down-Tube Exit Zadní odpružení často způsobuje problémy s vedením bowdenů zadního řazení (např. poškrábání laku rámu, těžší chod lanka, samovolné přeřazení), které jsou způsobeny pohybem zadní stavby. Díky velkému otvoru pro lanka ve spodní rámové trubce dává Down Tube Exit sbohem nepraktické manipulaci s vnitřně vedenými lanky.
  • Double Stop
    Double Stop Zadní odpružení často způsobuje problémy s vedením bowdenů zadního řazení (např. poškrábání laku rámu, těžší chod lanka, samovolné přeřazení), které jsou způsobeny pohybem zadní stavby. Díky dvojitému přerušení pomocí speciálních Double Stop zakončení zůstává délka lanka vždy konstantní.
  • Float Link
    Float Link Tato technologie odpružení zadní stavby využívá tzv. plovoucí tlumič: Spodní montážní bod tlumiče se pohybuje spolu se systémem odpružení a nabízí tak velmi citlivou charakteristiku odezvy. Zároveň toto řešení umožňuje inženýrům ovlivnit poměr přepákování a progresi zdvihu zadní stavby optimálním způsobem. V praxi tak Float Link přináší pocit zvýšeného zdvihu, než je skutečně k dispozici. Navíc zrušení uchycení tlumiče k rámovému trojúhelníku dodává kolu čistý vzhled.
Rok 2015
Rám One-Twenty Comp 7-D EG A-Link
Vidlice Fox 32 Float 650B CTD O/C remote ready- Evolution 120
Tlumič Fox Float CTD SV (No BV) - Evolution
Přehazovačka SHIMANO XT SHADOW+
Přesmykač Shimano Deore triple
Řazení Shimano SLX ispec
Brzda přední Shimano M615 180 cen
Brzda zadní Shimano M615 180 cen
Brzdové páky intergované
Kliky Shimano XT 38-24
Středové složení intergované
Hlavové složení EGG steel neck
Pedály XC pro alloy
Kazeta Shimano CS-HG50-10 11-36
Řetěz KMC Z10-10s
Řídítka MERIDA pro OS 740 R12
Představec MERIDA pro OS 5
Sedlovka MERIDA pro H SB0 31.6
Sedlo Prologo Kappa 2
Gripy MERIDA Vise 135
Přední naba Formula Centerlock
Zadní naba Formula Centerlock-12
Ráfek přední DT Swiss 533D-27
Ráfek zadní DT Swiss 533D-27
Plášť přední Schwalbe Nobi Nic 2.25 TSC
Plášť zadní Schwalbe Nobi Nic 2.25 PSC
Špice Black stainless
Počet rychlostí 20
Velikost kol 27.5
Hmotnost 13,15 kg
Zdvih přední 120 mm
Zdvih zadní 120 mm

Technologie

  • Prolite 66
    Prolite 66 Hliníkový rám vyrobený ze třikrát zeštíhlovaných trubek z prvotřídní slitiny hliníku Prolite 66.
  • X-Taper hlavová trubka
    X-Taper hlavová trubka Kuželovitá hlavová trubka s horním ložiskem standartně 1 1/8 rozšiřující se na širokou základnu spodního 1.5 ložiska. V kombinaci s adekvátní vidlicí se stejně kuželovitým krkem přispívá k vyšší pevnosti rámu.
  • Lock-Out
    Lock-Out V prudkých výjezdech nebo na asfaltových cestách můžete zamknout odpruženou vidlici otočením páčky Lockoutu umístěné v korunce vidlice.
  • TFS (Techno forming system)
    TFS (Techno forming system) Hliníkový rám s trojrozměrným tvarem horní a dolní rámové trubky, vyrobený pomocí Technoformingu z tepelně upravené hliníkové slitiny 6061.
  • Smooth-Welding
    Smooth-Welding Merida vyvinula originální technologii svařování, které umožňuje vytvářet hladké a čisté sváry bez oslabování pevnosti rámu dodatečným broušením a leštěním.
  • Post mount disc
    Post mount disc Kotoučová brzda je přímo upevněná na zadní stavbu rámu a tím je ulehčeno nastavení brzd.
  • 2x10
    2x10 Závodní řazení, u kterého není potřeba používat přední řazení tak často jako u trojpřevodníků. To snižuje ztrátu síly a redukuje riziko zaseknutí řetězu.
  • 12x142 Thru Axle
    12x142 Thru Axle 12mm pevná oska se šířkou 142 mm. Zvyšuje tuhost a zajišťuje ideální pozici brzdového kotouče. Nevyžaduje žádné nářadí při demontáži kola.
  • M.O.R.E. - Merida Optimized Ride Engineering
    M.O.R.E. - Merida Optimized Ride Engineering Celoodpružený rám s kinematikou dokonale uzpůsobenou všem single-pivot systémům. Všechny rámy postavené s využitím M.O.R.E. poskytují perfektní kinematiku z hlediska citlivosti a hnací neutrality stejně ve všech velikostech.
  • Vnitřní vedení lanek
    Vnitřní vedení lanek Lanka zadní brzdy a přehazovačky jsou elegantně skryté uvnitř rámu. Dík šikovným detailům bylo sníženo tření a zjednodušená montáž.
  • Down-Tube Exit
    Down-Tube Exit Zadní odpružení často způsobuje problémy s vedením bowdenů zadního řazení (např. poškrábání laku rámu, těžší chod lanka, samovolné přeřazení), které jsou způsobeny pohybem zadní stavby. Díky velkému otvoru pro lanka ve spodní rámové trubce dává Down Tube Exit sbohem nepraktické manipulaci s vnitřně vedenými lanky.
  • Double Stop
    Double Stop Zadní odpružení často způsobuje problémy s vedením bowdenů zadního řazení (např. poškrábání laku rámu, těžší chod lanka, samovolné přeřazení), které jsou způsobeny pohybem zadní stavby. Díky dvojitému přerušení pomocí speciálních Double Stop zakončení zůstává délka lanka vždy konstantní.
  • Float Link
    Float Link Tato technologie odpružení zadní stavby využívá tzv. plovoucí tlumič: Spodní montážní bod tlumiče se pohybuje spolu se systémem odpružení a nabízí tak velmi citlivou charakteristiku odezvy. Zároveň toto řešení umožňuje inženýrům ovlivnit poměr přepákování a progresi zdvihu zadní stavby optimálním způsobem. V praxi tak Float Link přináší pocit zvýšeného zdvihu, než je skutečně k dispozici. Navíc zrušení uchycení tlumiče k rámovému trojúhelníku dodává kolu čistý vzhled.
Rok 2015
Rám One-Twenty Comp 7-D EG A-Link
Vidlice Fox 32 Float 650B CTD O/C remote ready- Evolution 120
Tlumič Fox Float CTD SV (No BV) - Evolution
Přehazovačka SHIMANO XT SHADOW+
Přesmykač Shimano Deore triple
Řazení Shimano SLX ispec
Brzda přední Shimano M615 180 cen
Brzda zadní Shimano M615 180 cen
Brzdové páky intergované
Kliky Shimano XT 38-24
Středové složení intergované
Hlavové složení EGG steel neck
Pedály XC pro alloy
Kazeta Shimano CS-HG50-10 11-36
Řetěz KMC Z10-10s
Řídítka MERIDA pro OS 740 R12
Představec MERIDA pro OS 5
Sedlovka MERIDA pro H SB0 31.6
Sedlo Prologo Kappa 2
Gripy MERIDA Vise 135
Přední naba Formula Centerlock
Zadní naba Formula Centerlock-12
Ráfek přední DT Swiss 533D-27
Ráfek zadní DT Swiss 533D-27
Plášť přední Schwalbe Nobi Nic 2.25 TSC
Plášť zadní Schwalbe Nobi Nic 2.25 PSC
Špice Black stainless
Počet rychlostí 20
Velikost kol 27.5
Hmotnost 13,15 kg
Zdvih přední 120 mm
Zdvih zadní 120 mm

Diskuze

Zboží ještě nebylo okomentováno, buďte první.


Recenze

  • Anonym

    25. 2. 2017
    (5 z 5)
  • Anonym

    25. 2. 2017
    (5 z 5)

Newsletter Nenechte si ujít nové modely, akční nabídky a slevy.