Reklamace

Nacházíte se: Poradna » Reklamace

Pro urychlení Vaší reklamace prosíme o vyplnění a přiložení daného reklamačního protokulu ke zboží.

download icon
Reklamační protokol ke stažení DOC

Reklamační protokol ke stažení PDF


Reklamační řád

Objednáváte-li jako soukromá osoba (tedy nikoliv na firmu), máte v souladu se zákonem č. 367/2000 možnost odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. U firem vzájemnou dohodou.

Pokud se k tomu rozhodnete, prosíme kontaktujte nás nejprve nejlépe telefonicky nebo emailem s uvedením čísla objednávky, čísla faktury, data nákupu a Vašeho čísla účtu. Při odběru a vrácení zboží v kamenné prodejně bude vratka vyřešena okamžitě.

Zboží, které jsme vám zaslali přepravcem a budete je zasílat zpět na naši adresu, musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Zboží vždy dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození či jinému znehodnocení během přepravy nebo poškození původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku. Zboží následně zašlete na naši adresu. Částku vám pak obratem nejpozději do 7 dnů převedeme na Váš účet. U zásilek na Slovensko bude vrácená částka ponížena o poštovné.

Kontrola zboží

Zákazník je při převzetí povinen zkontrolovat dodané zboží, zda není viditelně poškozené nebo poničené. V případě poškození zásilky není zákazník povinen dodávku převzít, v tom případě musí neprodleně kontaktovat prodejce Mojekolo.cz (tel. 553 657 802) o nepřevzetí zásilky.

Převzetí zboží a souhlas se záručními podmínkami stvrzuje zákazník podpisem prodejního dokladu nebo dodacího listu v případě, kdy je zásilka doručena smluvním přepravcem.

V případě, že zákazník zboží převezme, ale zjistí jakýkoliv nesrovnalosti, mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím nebo se zásilkou fakturu neobdržel, je povinen neprodleně informovat Mojekolo.cz o této skutečnosti. V případě, že tak neučiní, nebude jeho pozdější reklamace uznána.

Přijetí zboží na reklamaci

Na reklamaci bude přijato pouze kompletní zboží či daný díl, s průvodní dokumentací. Reklamace zboží zakoupeného v internetovém obchodě www.Mojekolo.cz může být uplatněna pouze na adrese dle fakturačních údajů.

Postup reklamace

  • Kontaktujte nás telefonicky nebo mailem (tel.:553 657 802, mail:obchod@mojekolo.cz)
  • Pokud chcete reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě Mojekolo.cz, pošle nebo jiným způsobem doručí zboží spolu s kopií dokladu o koupi (fakturou) a podrobným popisem závady na adresu firmy.
  • Zboží je nutné zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.
  • Dále je zákazník povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, vysušené, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné.
  • Prodejce je oprávněn odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny.

Lhůta pro vrácení zboží

Objednáváte-li jako soukromá osoba (tedy nikoliv na firmu), máte v souladu se zákonem č. 367/2000 možnost odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. U firem vzájemnou dohodou.

Pokud se k tomu rozhodnete, prosíme kontaktujte nás nejprve nejlépe telefonicky nebo emailem s uvedením čísla objednávky, čísla faktury, data nákupu a Vašeho čísla účtu. Při odběru a vrácení zboží v kamenné prodejně bude vratka vyřešena okamžitě.

Zboží, které jsme vám zaslali přepravcem a budete je zasílat zpět na naši adresu, musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Zboží vždy dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození či jinému znehodnocení během přepravy nebo poškození původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku. Zboží následně zašlete na naši adresu. Částku vám pak obratem nejpozději do 7 dnů převedeme na Váš účet. U zásilek na Slovensko bude vrácená částka ponížena o poštovné.