Jak a proč nakoupit u nás?

Jak nakupovat?

1) Vyberte si zboží

Zboží si můžete vybrat dvěmi způsoby. Buď prohlížením katalogu s kategoriemi nebo pomocí vyhledavače vpravo nahoře.

2) Vložte zboží do košíku

Chcete-li si vybrané zboží koupit, zmáčkněte tlačítko "Do košíku". Do košíku s celkovým nákupem můžete nahlédnout kdykoliv kliknutím na "Košík" v pravém menu. Na této obrazovce můžete rovněž zboží z košíku mazat nebo přejít k dokončení objednávky.

3) Přejděte k pokladně

Z košíku pokračujte volbou "Vyplnit a dokončit objednávku" k pokladně. Nyní musíte zadat údaje potřebné k realizaci dodávky: Vaše jméno a adresu (popř. sídlo firmy, IČO a DIČ, pokud nakupujete na firmu) a Váš telefon (nutná podmínka Vašeho nákupu). Na tento telefon Vám při vyřizování Vaší objednávky zavoláme a objednávku potvrdíme nebo upřesníme. Telefon je také nutný, aby Vás mohla později kontaktovat přepravní služba před předáním zásilky. Při objednávání doporučujeme zvolit adresu pro doručení, na které jste přes den nejlépe dostupní, např. do práce. Přepravní služba doručuje zásilky pracovní dny Po-Pá od 8 do 17 hodin. O víkendu není doručení zásilek možné. U objednávek doporučujeme zadat i email pro automatické potvrzení přijetí objednávky a zaslání čísla balíku při odeslání zásilky.

4) Vyberte si metodu platby

Stisknete-li "Dokončit objednávku", Vaše objednávka bude zaslána k vyřízení. Pokud jste zadali u objednávky email, příjde Vám automaticky i potvrzení Vaší objednávky. Na uvedený telefon se Vám ozve náš operátor nejpozději druhý pracovní den.

Proč nakupovat u nás?

Specializujeme se

O tento obchod se starají lidé, pro které jsou jízdní kola koníčkem. Prodávanému zboží rozumíme a můžeme Vám proto snadno odborně poradit.

Perfektní poměr cena/výkon

Snažíme se zákazníkům nabídnout nejlepší ceny a zároveň rychlé dodání zboží. Kamenné prodejny, ochotní spolupracovníci Mojekolo a zkušenosti od roku 1996 jsou pro Vás zárukou dobré koupě.

Servis

Všechny kola kola zakoupená u nás mají možnost garanční kontroly se seřízením zdarma na našich prodejnách nebo u našich servisních partnerů po celé ČR – viz kontakty. Garanční kontrola by měla být provedena po cca 100 km, nejpozději však do 1 měsíce od zakoupení. V našich prodejnách nabízíme servis i pro kola, která nebyla zakoupená u nás.

Seriózní přístup

Bojíte se reklamací na dálku? S námi nemusíte. Jsme autorizovaní dealeři nebo přímí dovozci jednotlivých značek a jsme oprávněni potvrzovat i jejich záruční listy (pokud jsou u produktu vyžadovány). Především spokojenost zákazníků stavíme nade vše. Případné problémy řešíme rychle a k maximální spokojenosti zákazníků.

A to nejdůležitější

Dobře víme, že jsme úspěšní díky Vám zákazníkům a tisíce našich spokojených zákazníků jsou toho důkazem.

Co se stane po objednávce?

Potvrzení objednávky

Po obdržení objednávky Vám nejpozději druhý pracovní den zavoláme a potvrdíme ji. Je-li zboží skladem, jsme schopni jej dodat do 1-2 pracovních dnů až k Vám domů. Pokud máme zboží skladem a objednáte ho do 12:00, bude zboží odesláno tentýž den. Zboží, které není skladem je k dodání většinou do 3-4 dnů. Přesný termín a podmínky dodávky s Vámi dohodne náš operátor. Pokud jste zadali u objednávky email, příjde Vám na něj automaticky při odeslání zásilky číslo balíku.

Doručili jsme Vám zboží

Přepravní služba doručuje zásilky pracovní dny Po-Pá od 8 do 17 hodin. O víkendu není doručení zásilek možné. V den doručení se Vám přepravní služba ozve a s řidičem si dohodnete čas, kdy Vám zásilku přiveze. Doba doručení záleží na lokalitě a trase řidiče přepravní služby.

Potvrzení záruky

U nás zakoupených jízdních kol doručených přepravní službou dostanete rovněž kromě daňového dokladu i záruční list. Při osobním doručení nebo odběru vyřídíme všechny formality na místě.

Lhůta pro vrácení zboží

Objednáváte-li jako soukromá osoba (tedy nikoliv na firmu), máte v souladu se zákonem č. 367/2000 možnost odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. U firem vzájemnou dohodou.

Pokud se k tomu rozhodnete, prosíme kontaktujte nás nejprve nejlépe telefonicky nebo emailem s uvedením čísla objednávky, čísla faktury, data nákupu a Vašeho čísla účtu. Při odběru a vrácení zboží v kamenné prodejně bude vratka vyřešena okamžitě.

Zboží, které jsme vám zaslali přepravcem a budete je zasílat zpět na naši adresu, musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Zboží vždy dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození či jinému znehodnocení během přepravy nebo poškození původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku. Zboží následně zašlete na naši adresu. Částku vám pak obratem nejpozději do 7 dnů převedeme na Váš účet. U zásilek na Slovensko bude vrácená částka ponížena o poštovné.

Děkujeme za důvěru

Pokud jste dočetli až sem, věříme, že jsme i Vás přesvědčili o tom, že nákupy u nás jsou výhodné, bezpečné a rychlé.

V případě jakýchkoli dotazů, připomínek nebo námětů nás prosím kontaktujte, všechny Vaše podněty jsou pro nás zdrojem inspirace pro další zkvalitňování našich služeb.